Redakcja PC World wzięła pod lupę alternatywne materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych HP. W Wielkim Teście marka Activejet została pozytywnieoceniona przez ekspertów. Jej produkty nie tylko zostałynumerem jeden testu, ale także zostały wyróżnione za najlepszą wydajność i najlepszą opłacalność.
Zwycięzcą testu okazał się model AH-302BRX (czarny) i AH-302CRX (kolorowy) marki Activejet. Oba pasują do drukarki HP. Wyróżnione egzemplarze producenta z biało-czerwonym logotypem wyróżniają się wzorową wydajnością i niskim kosztem wydruku pojedynczej strony:
(…) zestaw Activejet jako jedyny w całym teście pozwolił na zadrukowanie ponad 400 stron. Dokładny wynik to 426 stron w kolorze i 1010 stron w czerni i bieli. Tak wysoka wydajność przekłada się na koszt wydruku strony na poziomie 35 groszy, czyli blisko dwa razy niższy niż przy zastosowaniu tuszu marki HP – czytamy w podsumowaniu badania.
To kolejne wyróżnienie dla produktów marki Activejet. Dotychczasowe edycje testów PC World przyniosły tej marce już osiem wyróżnień: „Najlepszy zakup” za tusz AH-655BR do drukarki HP, „Wybór redakcji” oraz „Najlepszy zakup” za tusz AH-301BRX do drukarki HP, „Najlepszy zakup PC World” za model kartridża AB-985BN do drukarki Brother, „Wybór redakcji” za toner ATB-1030N kompatybilny z laserowymi urządzeniami drukującymi marki Brother, „Najlepsza wydajność” dla tonera
ATH-85N, „Najlepsza opłacalność” oraz „Najlepsza wydajność” za model Activejet AH-650BR (czarny) i AH-650CR (kolorowy).
ATH-85N, „Najlepsza opłacalność” oraz „Najlepsza wydajność” za model Activejet AH-650BR (czarny) i AH-650CR (kolorowy).
- Jak widać nie boimy się wnikliwych testów redakcyjnych. Bycie numerem jeden w branży to ogromna odpowiedzialność. Dla nas najważniejszym jest dostarczać klientom produkt, który nie tylko sprosta ich oczekiwaniom, ale także odpowie klientowi na wypadek jakichkolwiek wątpliwości, co nie jest regułą w wypadku rynku alternatywy. My to mamy i za to doceniają nas klienci, którym bardzo dziękujemy, że stale obdarzają nas zaufaniem – podsumowuje Artur Majewski, ekspert ds. marki Activejet w ACTION S.A.